SÜT


Semih Kaplanoğlu’nun üçlemesinden biri. Yumurta’ydı ilki, ikincisi Süt. Diğeri de bal bildiğim kadarıyla. Yumurta bence güzeldi. Buram buram bir sanat filmiydi en kötü tanımlamayla :) bu filimle aslında taşlar biraz daha yerine oturuyor. Üçleme olması sebebiyle sanırım Bal’da biraz daha anlam kazanacak. Ama şöyle bir yanılgı olmasın, filmler öyle pek birbirine bağımlı ilerlemiyor. Birini izleyip diğerini izlemeseniz de olur. Sadece bir tamamlanma hissi gibi. Ama eksiklik yaratmıyor izlemeyince insanda.
Neyse filme gelmek gerekirse ki gerekir konumuz zaten film. Evet yani olmuş, güzel noktalar vardı. Mesela yılanı deliğinden çıkaran şey tatlı dil değil de sütmüş, onu bilmiyordum ben. Sakin dingin bir film tarzı itibariyle. Ama beni deli eden filmin sonu oldu. Dakikalarca süre anlamsız bir ışık patlamasıyla bitiyor. Ve inanın bu neyi tamamlıyor. Neden tercih edilmiş bunu bilemedim anlayamadım.
Genel anlamda bakıldığında bence bu tarz durağan filmlerden hoşlanıyorsanız izlenebilir bir film. Ama büyük beklentilerle değil tabiî ki. Ben Bal’ı da izlerim nitekim.

No Response to "SÜT"

Yorum Gönder

 

Copyright © 2009 Amatör Bakış All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes