Aklı Havada


Jason Reitman’ın daha önce Juno’sunu izlemiştim. Oldukça beğenmiştim. Bu filmi de izlerken biraz onun güveni vardı esasen. Peki nasıldı? Yani bilmiyorum. Hikaye evet fena değil. Yılın nerdeyse her günü işi sebebiyle seyahat eden yakışıklı bir başrol oyuncumuz var (George Clooney). Ve artık bu seyahat hali hayatının kendisi haline gelmiş. Seyahat etmediği zamanlar kendini berbat hissediyor. Evini evi gibi göremiyor. Kardeşinin düğünüyle aslında ailesinden yıllarca nasıl uzak kaldığına dair de ipuçlarını almaya başlıyoruz.
Yapılan iş ise tabi insanı oldukça rahatsız eden bir bölüm. Bu insanlar diğer şirketler tarafından kiralanıyorlar ve patronların kovmak istedikleri kişilere patronlar adına onlar bu durumu bildiriyorlar. Can sıkıcı bir iş ya da öyle görünmesine rağmen adam işinde çok başarılı ve bunu severek yapıyor.
Filmde beni rahatsız eden şeylerden biri şu; başrol oyuncumuzun yanında şirkette yeni ama gelecek vadeden parlak bir bayan karakter var. Bu karakteri oraya bir türlü oturtamadım nedense. İnanılmaz itici olduğunu düşündüm film boyunca. Ayrıca çaylak kızımız diğer karakterlere hayatın anlamı ve işinin hayatı olmadığına dair nutuklar atıyor. Ama bir yandan da işinde ana karakterden daha acımasız olduğu sahnelere tanık oluyoruz. Orada durumun birbirini tamamlamıyor olması beni rahatsız etti ama belki de bu da bilerek yapılmış bir şeydir. Sonra aktörümüz birden başka bir seyahat bağımlısına aşık olur. Değiştiğini hisseder. Ailesinin biraz daha farkına varır. Bundan sonrası biraz daha klasik ilerliyor. Neyse sonuna kadar gelmeyeyim izlerseniz siz görün.
İzleyelim mi yani derseniz. Bence izlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz ama izlene de bilir.

No Response to "Aklı Havada"

Yorum Gönder

 

Copyright © 2009 Amatör Bakış All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes