Soul Kitchen


Ve tabi Soul Kitchen yani Fatih Akın. Ben Fatih Akın filmlerini sevenlerdenim. Bence bu işi biliyor derim. Amma velakin Soul Kitchen’a gittiğimde hissettiğim şey tam olarak bu değildi. Yani kötü film demem sanırım bu filme ama Fatih Akın’dan beklediğim şeyi tam olarak vermedi aslında bana.
Filmde tuhaf olan şu; bir kere bence basit bir hikaye üzerine kurulmuş. Ve sonrasında yan hikayecikler oluşmuş. Bu hikayeciklerle film asıl olandan uzaklaşıp yakınlaşma arasında gidip gelmekte.
Sonra, karakterlere tam olarak bir türlü ulaşamıyoruz hissindeydim. Yaklaşıyoruz ama tam doldurulmadığı için tekrar uzaklaşıyoruz. Mutfak duvarına bıçak saplayan bir Birol Ünel ve sonra puf nerde? Ya da garson kızımız da bende biraz böyle bir his uyandırdı. Bilmiyorum belki de çok eleştirel yaklaştım. Neyse sonuç olarak kötü bir film değil ama ben daha başka bir beklentiyle izledim sanırım.
Filmin müzikleri üzerine konuşmuyorum bile çünkü onlar hemen alınası dinlenesi türdenler.
Filmi de izlemeyin demem. Bence izlenir. Keyifli.

No Response to "Soul Kitchen"

Yorum Gönder

 

Copyright © 2009 Amatör Bakış All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes