Kızıl Kıyamet


Aman tanrım işte bu film filmleri aldığım yerin bana attığı büyük bir kazıktır diyebilirim. Ne manada kazık? Şöyle ki; öyle bir ısrarla bu filmi almamızı istedi ki resmen hayır diyemedik.
Film Çin’in en kanlı savaşını anlatıyormuş. Tamam bunda bir sorun anlatsın tabi adamlar ama biz neden izledik ya. Bu kadar yavaş ilerleyen bir savaş filmini gerçekten neden izledik? Yani evet aslında Çin kültürü ve onların film tekniğini seviyorum. İzlemeye değer bana kalırsa Uzakdoğu sineması ama bu değil. Yani şimdi o kadar paraya ve emeğe de saygı duymak lazım. Filme kötü demek istemiyorum ama bana göre değil. Ben savaş filmlerini severim ama bu filmi izlerken sürekli neden bu kadar uzatılmış hissiyle izledim. Artık bir nihayete ersin istiyor insan izlerken sürekli. Kısacası benim görüşüm olmamış. Bırakın rafta kalsın zaman kaybetmeyin derim. Ama yok ben hem uzun filmleri hem Çin’i hem de Savaş sahnelerini severim derseniz. Buyurun keyif sizin.

No Response to "Kızıl Kıyamet"

Yorum Gönder

 

Copyright © 2009 Amatör Bakış All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes